Kennis van de branche

Bent u op zoek naar feiten en cijfers over de branche? Regelmatig wordt de markt rondom klantcontact in kaart gebracht, door de KSF en door andere partijen. Tevens vindt u hier informatie van leden over bereikbaarheidsoplossingen.

Benchmarkrapporten:

Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2016 is door KIRC uitgevoerd tijdens de Multichannel Conference in april. Het rapport is gepresenteerd tijdens het KSF Jaarcongres op 24 november 2016. U kunt het rapport direct bestellen voor € 29,95 excl. btw. op de website van KIRC.

 

Global Contact Center Benchmark door Dimension Data

 

Bereikbaarheidsoplossingen door leden

Mtel biedt een compleet portfolio aan slimme ICT-/telecomdiensten waarmee u uw klantcontact kunt aansturen en monitoren. Dowload hier de documenten van Mtel:

Whitepaper: Vast-mobielintegratie (pdf)

Whitepaper: Het klantcontactmodel (pfd)

Onderzoeksrapport: De keuzes in keuzemenu (pdf)

Content Guru biedt diensten voor massa-interactie en communicatie-integratie en levert met het Stormplatform oplossingen voor Multichannel Contact Centers en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de Cloud. Download hier de documenten van Content Guru:

Haal mee uit uw intelligente apparatuur (Artikel)

Whitepaper: De optimale vorm van klantherkenning

Videoblog: 5 vragen over klantcontact

Andere aanbieders, in alfabetische volgorde: