KSF Branchecertificaat

Kijk op de speciale website

De Commissie Ontwikkeling & Certificering van de KSF heeft een branchecertificaat ontwikkeld voor medewerkers klantcontact. U vindt alle informatie over het doel, de commissie en documenten voor de uitvoering van de certificering op de website ksfbranchecertificaat.nl.

Ontstaan van het KSF Branchecertificaat

De KSF werkt als branchevereniging aan drie belangrijke doelen: het borgen en ontwikkelen van de kwaliteit van klantcontact, werken aan een juiste beeldvorming en het aantrekken en behouden van capabele mensen voor deze sector. Uit een inventarisatie van de commissie onder leden van de KSF is gebleken dat er behoefte is aan certificering van medewerkers klantcontact. De commissie heeft van het KSF-bestuur de opdracht gekregen een toets te ontwikkelen die voldoet aan de behoeften van de leden. Met een branchecertificaat dat de basiskwaliteit van de medewerkers garandeert, denken we aan de drie doelen een substantiƫle bijdrage te leveren.

Categorie: