KSF-leveranciersdag

27/03/2018

Omdat technologie nu en in de toekomst een cruciale rol speelt in klantcontact, is het van belang dat de contactcentermanager goed op de hoogte is van wat de markt op dit moment te bieden heeft. De KSF wil contactcentermanagers stimuleren om zich verder te ontwikkelen als gesprekspartner van ICT en een nadrukkelijke rol te spelen bij de inkoop van technologie.

We willen ze een helder overzicht bieden van de producten en diensten die door de leveranciersleden van de KSF worden aangeboden, inclusief omschrijving van de specifieke kenmerken.

 

We nodigen je uit om mee te denken hoe we vorm kunnen gegeven aan een helder overzicht en welke rol je hier ziet voor de KSF en voor jezelf als leverancierslid. Denk aan Technologie- en Innovatiedagen, het maken van een leveranciersoverzicht, het faciliteren van interactieve kennissessies etc. De kern is het zuivere overzicht van producten, diensten en kenmerken met als doel het contactcentermanagement te ondersteunen als gesprekspartner van ICT en inkoop.

 

Schuif tijdens de KSF-leveranciersdag aan tafel aan en denk mee! De sessie vindt plaats bij Pegamento van 14.00 tot 17.00 u met aansluitend een borrel. Je kunt je aanmelden nadat je bent ingelogd.

Startdatum: 
27 mrt 2018 - 14:00
Locatie: 
Pegamento Nieuwegein
Nederland