Multichannel Conference, dag 2

19/04/2018

Leer de kunst van personalisatie tijdens Multichannel 2018

Mix je eigen content tijdens Multichannel 2018! Hoe goed ken jij jouw klant nu eigenlijk? De belangrijkste uitdaging anno 2018 ligt in hoe je een persoonlijke relatie met jouw klant opbouwt én behoudt. Voelt hij zich langere tijd vertrouwd met jouw bedrijf, dan kan hij als ‘ambassadeur’ heel waardevol zijn.

De wensen en behoeftes van je klant kan je alleen kennen door hem in zijn volledige customer journey te vinden op alle touchpoints die hij gebruikt in zijn reis. Offline, online en mobiel; de kanalen worden continu door elkaar gebruikt, maar de klant verwacht in elke channel dezelfde ervaring met jouw onderneming.
Hoe creëer je zo’n gepersonaliseerde, consistente klantreis over alle kanalen? En welke technologieën (beacons, big data, marketing automation) kunnen jou daarbij helpen? De Multichannel Conference op 18 en 19 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied.

Naast inspirerende lezingen en rondetafelgesprekken biedt het event je advies op maat; doe mee aan workshops en voer 1-op-1-gesprekken met experts. Mix je eigen content en word persoonlijk!

Ga naar de website...

Startdatum: 
19 apr 2018 - 09:30
Locatie: 
Fabrique Utrecht
Nederland