Het KSF Jaarcongres 2014: komt u ook op woensdag 5 november?

13/10/2014

Customer contact: anyplace, anytime, anyhow!

De vierde editie van het KSF Jaarcongres wordt gehouden op woensdag 5 november 2014. Nieuwe communicatiekanalen doen hun intrede in klantcontact, klanten nemen ook buiten kantooruren contact met u op en contact verandert van B2C naar human to human. 

Ook dit jaar kunt u weer een congres verwachten met kwalitatief goede sprekers om u op de hoogte te brengen van de trends en ontwikkelingen in onze branche.Zij delen hun ervaringen met nieuwe communicatiekanalen met u, we richten onze blik op de toekomst en bieden u inspiratie om er in uw eigen organisatie mee aan de slag te gaan.

Sprekers zijn onder andere:

  • Jorij Abraham, programmamanager Shopping 2020, over consumentengedrag in 2020
  • Annemiek Heijer, directeur Klant Contact, divisie Zorg en Gezondheid van Achmea, over klantcontact positioneren met meer lef
  • Rogier Schmit, directeur digitale service van T-Mobile over de meerwaarde van nieuwe servicekanalen
  • Paskal van Lomm, manager online sales, marketing en channel development van Essent, over ervaringen met whatsapp in klantcontact
  • Jan Pieter Honkoop, manager klanttevredenheid van Omoda, over resultaten en ervaringen van klanten en medewerkers met videochat 
  • Koert van Mensvoort, kunstenaar, technoloog, filosoof en directeur van Next Nature Network, neemt ons mee in zijn visie dat we onze technologische omgeving als een natuur op zichzelf gaan ervaren. Hoe ziet de toekomst voor mens en planeet eruit?

Tevens is BNR Nieuwradio aanwezig. Zij zullen de uitzending van de Klantenshow vanaf het congres doen.

Wilt u meer informatie over het KSF jaarcongres 2014 en over hoe u zich kunt aanmelden? Ga dan naar onze speciale website www.ksfjaarcongres.nl