Expertsessie Big en Small data

15/03/2018

Topservice leveren op basis van data

80% van het klantcontact is verspilling, is gezegd tijdens de vorige sessie. Hoe krijg je die 80% in kaart en wat doe je daarna? Kom 15 maart naar de expertsessie en krijg antwoorden! 

Data driven – de grootste valkuil voor bedrijven
Hoe kunnen data ondersteunen in relevant klantcontact en hoe achterhaal je die data? Meer data zorgen voor meer inzichten, maar niet zonder gevolgen. Wat kan en mag je wel of niet met die data, wat zijn de valkuilen en hoe ervaart de klant een datagestuurde benadering? Robert Feltzer, Managing Partner van EDM, neemt je mee in het verhaal achter de data.

Greenhoice
Greenchoice wint jaar op jaar prijzen voor haar klantenservice. Dit realiseert ze onder andere door slim om te gaan met de beschikbare data en daarmee de klant centraal te zetten. Maar hoe krijg je waardevolle klantdata in kaart en hoe lever je op basis van die data topservice? En hoe krijg je de rest van het bedrijf mee? Greenchoice deelt haar ervaringen.

Aanmelden
Je bent van harte welkom om op 15 maart 2018 van 9:30 tot 13.00 uur, inclusief lunch, deel te nemen aan deze sessie. Je kunt je aanmelden nadat je ingelogd bent en online lid bent geworden van deze groep.

Startdatum: 
15 mrt 2018 - 09:30
Locatie: 
Greenchoice Rotterdam
Nederland