Expertsessie WFM - DHL over haar nieuwe roostermethodiek

09/01/2018

Op dit moment staan er duizenden banen in contactcenters open en hebben veel bedrijven nog steeds te maken met een hoog verloop, mede door de hoge mate van flexibiliteit en beschikbaarheid welke aan medewerkers gevraagd worden. Is dit te veranderen door bijvoorbeeld nieuwe manieren van beschikbaarheid en roosteren, zoals bijvoorbeeld vaste roosters, te introduceren? Tijdens deze sessie gaan we in op de huidige signalen & trends op het gebied van flexibiliteit en roostering. 

Sprekers en inhoud

Bram van Liere, Customer Service Business Support Manager, deelt de ervaringen van DHL Express. DHL is volop in beweging , ook rondom planning en roostering. Zoals veel organisaties had ook DHL te maken met de eeuwige spagaat tussen de wensen van de klant en de wensen van de medewerkers. Hoe ziet DHL's nieuwe roostermethodiek eruit en hoe zorgt die voor een oplossing voor die eeuwige spagaat? Bram vertelt meer over welke wijzigingen er doorgevoerd zijn en geeft hij inzicht in wat het opgeleverd heeft voor zowel de medewerker als voor de klant. Ook deelt hij de lessons learned en wat het voortschrijdend inzicht op dit moment is.

Live app: met elkaar in gesprek

Tijdens de sessie leiden Willem van den Brink en Mark Elschot een discussie over roosteren over 3 en 5 jaar.  Alle deelnemers  worden geprikkeld en gepolst over hun uitdagingen en oplossingen middels de live app. Aan de hand van de output gaan we met elkaar in gesprek en worden er conclusies getrokken. Er is weer volop de kans om van elkaar te leren en kennis uit te wisselen!

Aanmelden

De inhoud is gericht op WFM, Operationeel Management en HR-medewerkers. Ook is het interessant voor andere klantcontactspecialisten. Je bent van harte welkom op 9 januari van 13:30 tot 17.00 uur, met aansluitend een borrel. Je kunt je aanmelden nadat je ingelogd bent.

Startdatum: 
9 jan 2018 - 13:30
Locatie: 
PlanMen, Doorn
Nederland