Zorg en Overheid

Voorzitter

Niek en Rosanne

Bij de overheid staat ontwikkeling van klantcontact al ruim tien jaar hoog op de agenda. In de afgelopen jaren is ook in de zorgbranche kwaliteit van klantcontact steeds belangrijker geworden en zijn klantcontactcentra een relatief nieuwe ontwikkeling. In 2017 bundelt de Klantenservice Federatie de krachten van experts uit beide branches. De uitwisseling van kennis en ervaring is de bron van inspiratie voor partijen in zorg én overheid die streven naar kwaliteitsverbetering, innovatie, efficiëntie en het ontzorgen van de klant. Daarom gaan we vanaf nu samen optrekken.

Voorzitters van deze nieuwe expertgroep zijn de voorzitters van de eerdere twee groepen:

Rosanne Buis MMI, manager Informatieservice en telefonie bij Parnassia Groep, is voorzitter van de expertgroep met als aandachtsgebied zorg. Haar expertise is kwaliteit van klantcontact en bereikbaarheid in de zorg.
Niek Leijnse, eigenaar Uniekon BV Customer Contact Consultancy, is met zijn achtergrond in zowel overheid als bedrijfsleven zeer deskundig op het gebied van klantcontact. Hij deelt graag zijn kennis en ervaring met u tijdens de expertsessies.

Wij verwelkomen u graag tijdens onze sessies. Houd de agenda op deze website in de gaten voor de planning.

Voor het downloaden van verslagen en overige documenten dient u zich in te loggen.