Expertsessie Zorg en Overheid bij ZMC

22/05/2018

Je bent van harte welkom bij de inspirerende en vernieuwende expertsessie van de KSF Expertgroep Zorg en Overheid. Tijdens deze sessie wisselen van gedachten over de digitale transformatie van klantcontact bij de Zorg. Bovendien hoor en zie je hoe ZMC klantcontact aanpakt. 

De digitale transformatie voor klantbeleving in de zorg 
Een expert van Stichting KIRC neemt ons mee in de trends en ontwikkelingen voor klantbeleving in de zorg. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, feiten en cijfers krijg je concrete handvatten om zelf mee aan de slag te gaan en klaar te zijn voor morgen!

Klantbeleving en –contact Zaans Medisch Centrum
Het nieuwe ziekenhuis van het ZMC staat! Tijdens de bouw is veel rekening gehouden met aspecten die van invloed zijn op de klantbeleving. Welke aspecten zijn dit en hoe pakt ZMC klantcontact in het algemeen aan? Diana Karrenbelt, coördinator Klant Contact Center en gastenservice, neemt ons mee in de indrukwekkende klantcontactreis van het ZMC en inspireert ons met mooie voorbeelden van hoe het klantcontact een sterke positie heeft gegeven in de organisatie! 

Tot slot gaan we met elkaar in gesprek aan de hand van veelgestelde vragen over klantcontact in de zorg. Er is weer volop de kans om van elkaar leren en kennis uit te wisselen!

Aanmelden
Deze sessie is bedoeld voor klantcontactverantwoordelijken en duurt tot 17.00 uur. Aanmelden is mogelijk nadat je ingelogd bent en online lid bent van deze groep.

Startdatum: 
22 mei 2018 - 14:00
Locatie: 
Zaans Medisch Centrum Zaandam
Nederland