PTTT-deelnemers enthousiast over intensieve weken

13 maart 2012
PTTT-deelnemers enthousiast over intensieve weken
Bron: Telecommerce

De belperiode van de Plantronics Telesales Team Trophy 2012 zit er weer op, waarmee het eindeloze wachten op de uitslag weer is aangebroken voor de deelnemende teams. Hoe hebben zij de ‘telefoonstrijd’ dit jaar ervaren? Call-It, Cendris Customer Contact, KSi en UPC vertellen het.

 

‘Het meest bijzondere was de inzet van onze agents. Twee weken lang zetten zij zich van 9.00 uur ‘s ochtends tot 22.00 uur ’s avonds in voor het goede doel. Een tijd waarin ze eigenlijk geen sociaal leven hebben. Heel bijzonder en bewonderenswaardig’, vindt Jeroen de Jong, teamleider bij Cendris Customer Contact. Op het contactcenter van Call-IT in het Limburgse Weert overheerst nog altijd een positief gevoel. Met name het succesvol overtuigen van ex-donateurs om voor het Wereld Natuur Fonds te doneren, gaf veel voldoening. Paul van den Born, floormanager Call-IT: ‘Wij spraken een vrouw die eigenlijk niet meer wilde doneren omdat ze het financieel heel erg moeilijk had, maar tijdens het gesprek besloot zij om toch weer een donatie te doen. Ze raakte enthousiast door de leuke manier waarop ze benaderd werd en ze kon het niet over haar hart verkrijgen om helemaal niets te schenken.’

 

UPC, inmiddels een ervaren PTTT-deelnemer, hoefde niet lang na te denken om de jaarlijkse belstrijd weer aan te gaan. Het enthousiasme van dit team had zelfs een aanstekelijke uitwerking op de andere agents van het kabelbedrijf. ‘De belvloer was versierd met foto`s van ons bezoek aan het WNF en we hebben overal posters opgehangen. Onze bellers hebben zich verdiept in de projecten van het WNF en deelden die kennis enthousiast’, aldus Janneke Dekker, manager telesales inbound van UPC

 

Lees verder
Meer over de PTTT

 

Facebook Follow @KSFnederland